Beschrijving
OBJECT - BUSINESS CENTER GELEEN
Markant kantoorpand (verzamelgebouw) met ca. 550 m² kantoorruimte beschikbaar op de begane grond. Het pand is gelegen aan de rand van het bedrijventerrein waardoor het gemakkelijk bereikbaar is met de auto almede het openbaar vervoer. Het treinstation bevindt zich op loopafstand van het pand. De begane grond bestaat uit enkele gezamenlijke ruimtes zoals de balie, wachtruimte, koffiebar en lunchruimte. Door de prettige uitstraling zijn deze ruimtes overdag de verzamelplaats voor alle huurders. Dit maakt het pand tot een dynamische omgeving.
Via de gezamenlijke entree/ontvangsthal is de beschikbare kantoorruimte op de begane grond te betreden. Bij binnenkomst treft u de eigen lunchruimte (met kitchenette) aan. Vanuit hier zijn zowel rechts als links één vleugel met in totaal 17 spreekkamers, één kantoortuin en één opslagruimte. Alle ruimtes zijn voorzien van airco. Verder beschikt deze unit over een eigen ingang aan de achterzijde van het pand.
BIJZONDERHEID
Indien 550 m² kantoorruimte niet voldoende is, kan er op de eerste verdieping nog 1.000 m² kantoorruimte erbij gehuurd worden.
LOCATIE/BEREIKBAARHEID
Het object is strategisch gelegen tussen 3 bedrijventerreinen in (het Chemelot terrein, bedrijventerrein de Borrekuil en bedrijventerrein de Krawinkel). Hierdoor is de bereikbaarheid van het pand optimaal. De autosnelweg A76 (richting Heerlen en Duitsland) en de aansluiting op de A2 (richting Maastricht en Eindhoven) zijn binnen enkele autominuten bereikbaar. Verder is het treinstation Geleen-Lutterade richting Maastricht en Sittard op loopafstand te bereiken.
BESTEMMING/ BEDRIJFSDOELEINDEN
Het huidige bestemmingsplan 'Lindenheuvel' vastgesteld op 9 juli 2009 geeft aan dat het pand gebruikt mag worden voor bedrijven werkzaam in de branche zakelijk dienstverlening. Voor alle uitgebreide bestemmingsmogelijkheden, ga naar www.ruimtelijkeplannen.nl en www.planviewer.nl.
PARKEERGELEGENHEID
Er zijn een tiental gratis bezoekersparkeerplaatsen gelegen aan de voorzijde van het pand. Verder is er de mogelijkheid om op het terrein parkeerplaatsen te huren.
BESCHIKBAARHEID
In overleg.
HUURVOORWAARDEN
HUURTERMIJN
Standaard: Vijf jaar (5) en telkens verlengingsperioden van vijf (5) jaar. In onderling overleg kan hiervan afgeweken worden.
BETALINGSWIJZE
Betaling door huurder aan verhuurder geschiedt per maand vooruit. Voor of uiterlijk op de eerste dag van iedere betalingsperiode dient de betalingsverplichting van huurder aan verhuurder te zijn voldaan.
HUURINDEXERING
Indexering van de huurprijs geschiedt jaarlijks op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006-100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING
Huurder dient voor of uiterlijk op de huuringangsdatum een bankgarantie (conform model ROZ) ter grootte van minimaal 3 maanden huurpenningen, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting te hebben gesteld. Indien partijen samen overeenkomen dat hiervoor in de plaats een waarborgsom gestort mag worden, dient deze gestort te zijn voorafgaand aan de ingebruikname van het object.
OMZETBELASTING
Huurder is over de huurpenningen alsmede de servicekosten omzetbelasting verschuldigd. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
HUUROVEREENKOMST
Standaard model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken) met bijbehorende algemene bepalingen.
ALGEMEEN
De projectinformatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld, dat deze projectinformatie niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
CONTACT
Om de privacy van onze opdrachtgever zo goed mogelijk te waarborgen dient u bij interesse contact op te nemen met het kantoor van Royworks T 046-4233961 E bog@royworks.nl.