begane grond nieuw 09-09-2019[1].jpg 1e verdieping nieuw 09-09-2019.jpg

Te huur: Bergerweg 170b, 6135 KD Sittard

€ 2.500,- /mnd
Type object Kantoor
Totale VVO 250 m²
Aanvaarding In overleg
Perceeloppervlakte 1.678 m²
In units vanaf 250 m²

Beschrijving

Zichtlocatie - Representatief en modern kantoorgebouw (verzamelgebouw), bestaande uit ca. 2.500 m² kantoorruimte (begane grond + 1ste verdieping) met voldoende parkeerplaatsen, gelegen op bedrijvenstad Fortuna in de directe nabijheid van diverse uitvalswegen.

Ruimte 0.21. Dit is het voormalige restaurant. De ruimte is ca. 250 m² groot en gelegen op de begane grond. De huidige keukenfaciliteiten inclusief apparatuur kunnen behouden worden. De huurprijs bedraagt € 2.500,- per maand excl. btw en servicekosten. Het is mogelijk om dit oppervlakte te verdubbelen naar 500 m² door de ruimte boven het restaurant erbij te huren (optioneel). Het voordeel hiervan is dat het rechter gedeelte van de gevel volledig kan worden gebruikt voor de eigen uitstraling.

OBJECT
Het betreft een representatief bedrijfsverzamelgebouw met voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein (betaald).

LOCATIE
Bedrijvenstad Fortuna is uitermate strategisch gelegen in de Euregio. In Nederland met in het noorden Roermond, in het zuidoosten Heerlen en in het zuidwesten Maastricht. Het buitenland ligt nabij: Aken, Luik, en Genk zijn in korte tijd bereikbaar. Bedrijvenstad Fortuna grenst op lokaal niveau op slechts 650 meter afstand van de binnenstad en stationsomgeving van Sittard.

BESTEMMING/ BEDRIJFSDOELEINDEN
Het regulerende bestemmingsplan is 'Bergerweg Zuid'. De bestemming van de aangewezen gronden valt in de categorie 'Bedrijventerrein'. Voor alle informatie omtrent het regulerende bestemmingsplan, ga naar www.ruimtelijkeplannen.nl.

BEREIKBAARHEID
De Bergerweg leidt rechtstreeks naar de op- en afritten van de A2 en is de centrale toegangsweg naar de kern van Sittard en wordt geflankeerd door bedrijvenstad Fortuna Sittard, Handelscentrum Bergerweg, Gardenz, De Borrekuil en Chemelot. Door de snelle verbinding met de A2 (Amsterdam-Luik) zijn ook België en Duitsland eenvoudig bereikbaar.

KANTOORRUIMTE

GEZAMENLIJKE ENTREE
De huurders maken gebruik van dezelfde gezamenlijke entree, welke toegang biedt tot de diverse kantoorruimten op de BG en 1ste verdieping. Aan de centrale hal zijn de toiletruimten gesitueerd, alsmede een receptie en de entree naar FOODIES (restaurant). Aan de voorzijde zijn 10 bezoekersparkeerplaatsen gelegen.

VOORZIENING:
- Personen- en goederenlift,
- Gestoffeerde kantoorruimte en showroom,
- Topkoeling in het gehele object, deels voorzien van airco op de verdieping,
- Alarm,
- Krachtstroom,
- Diverse pantry's en toiletgroepen.

Installaties en duurzaamheid:
Het pand Bergerweg 170 is in 2014 geheel verduurzaamd en gasloos gemaakt. Hiermee is een energiebesparing gerealiseerd van meer dan 50 %.

De klimaatbeheersing bestaat uit luchtwarmtepompen van het merk Daikin in diverse uitvoeringen waarbij erg gelet is op comfort. De temperatuur is per ruimte apart te regelen en er kan zowel gekoeld als verwarmd mee worden. Verder is de apparatuur van Daikin bekend om zijn fluisterstille werking.
De ventilatie is tevens van het merk Daikin en is een systeem met warmteterugwinning waardoor de opgewekte temperatuur niet verloren gaat door het ventileren.

Verlichting; Deze is geheel uitgevoerd in LED verlichting. Dat biedt diverse voordelen zoals veel besparing in energieverbruik, langere levensduur en geen hinderlijke trillingen van het licht.

Efficiëntie van de ruimte:
Het pand Bergerweg 170 is zo ingedeeld dat er zeer efficiënt met de ruimte wordt omgegaan.
Zo zijn er diverse ruimtes waar gezamenlijk gebruik van gemaakt kan worden zoals;
- Receptie / balie,
- Gezamenlijk spreekkamer. Hier kan bij reservering kosteloos gebruik van gemaakt worden,
- Patchruimte geconditioneerd,
- Rokersruimte,
- Toiletgroepen.

Dit resulteert er in dat u ongetwijfeld minder vierkante meters in gebruik hoeft te nemen dan u dacht. Deze vierkante meters hoeft u dan ook niet te betalen.

SERVICEKOSTEN
Servicekosten van de algemene ruimtes worden verdeeld over de huurders na rato van gehuurde oppervlaktes.
Onder algemeen ruimtes wordt verstaan; verkeersruimte, sanitaire groepen, spreekkamers en rokersruimte.

De verdeling van de servicekosten;
- secundaire ruimtes worden voor 33% doorbelast;
- kantoorruimtes worden voor 100% doorbelast.

Inbegrepen in de servicekosten:
- kosten Electra en water,
- kosten onderhoud gebouwgebonden installaties,
- kosten kleine reparaties,
- dagelijks poetsen van algemene ruimtes en toiletten,
- wekelijks poetsen van eigen kantoorruimte,
- glasbewassing inpandig,
- glasbewassing gevels,
- bijdrage WOZ huurdersdeel,
- receptiefunctie.

Internet / Wifi
Het pand is aangesloten op een glasvezelnetwerk. Deze aansluiting wordt gedeeld waarbij verhuurder iedereen op maat de hoeveelheid en snelheid kan aanbieden naar wat de wensen zijn. Deze kosten zijn niet in de servicekosten opgenomen maar wordt na rato van verbruik doorberekend.

PARKEERVOORZIENING
De mogelijkheid bestaat om op het achtergelegen parkeerterrein een parkeerplaats te huren voor € 450,00 p.pl.p.j. excl. BTW.

INPANDIG LUNCHBAR
Inpandig lunchbar met vers bereide en gezonde lunchgerechten. Het is mogelijk om een vergaderruimte te huren of lunches te laten bezorgen.

AANVAARDING
Per direct.

HUURVOORWAARDEN

Verhuurder zal op maat een huurvoorstel uitbrengen, afgestemd op de wensen en eisen van huurder.

HUURTERMIJN
Standaard: Vijf jaar (5) en telkens verlengingsperioden van vijf (5) jaar. In onderling overleg kan hiervan afgeweken worden.

BETALINGSWIJZE
Betaling door huurder aan verhuurder geschiedt per maand vooruit. Voor of uiterlijk op de eerste dag van iedere betalingsperiode dient de betalingsverplichting van huurder aan verhuurder te zijn voldaan.

HUURINDEXERING
Indexering van de huurprijs geschiedt jaarlijks op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006-100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSSTELLING
Huurder dient voor of uiterlijk op de huuringangsdatum een bankgarantie (conform model ROZ) ter grootte van minimaal 3 maanden huurpenningen, servicekosten alsmede de hierover verschuldigde omzetbelasting te hebben gesteld. Indien partijen samen overeenkomen dat hiervoor in de plaats een waarborgsom gestort mag worden, dient deze gestort te zijn voorafgaand aan de ingebruikname van het object.

OMZETBELASTING
Huurder is over de huurpenningen alsmede de servicekosten omzetbelasting verschuldigd. Ingeval huurder niet aan de gestelde criteria voor belaste verhuur voldoet, wordt de huurprijs verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.

HUUROVEREENKOMST
Standaard model ROZ (Raad voor Onroerende Zaken) met bijbehorende algemene bepalingen.

ALGEMEEN
De projectinformatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld, dat deze projectinformatie niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Kenmerken

Overdracht
Referentienummer 257
Huurprijs € 2.500,- per maand
Aanvaarding In overleg
Aangeboden sinds Woensdag 26 oktober 2022
Laatste wijziging Donderdag 28 maart 2024
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Oppervlaktes en inhoud
Perceeloppervlakte 1.678 m²
VVO 250 m²
In units vanaf 250 m²
Indeling
Aantal bouwlagen 1
Locatie
Ligging Bedrijventerrein
Lokale voorzieningen Bank op 0 meter tot 500 meter
Recreatie op 0 meter tot 500 meter
Restaurant op 0 meter tot 500 meter
Winkel op 500 meter tot 1000 meter
Bereikbaarheid Afrit van de snelweg op 2000 meter tot 3000 meter
Treinstation op 500 meter tot 1000 meter
Bushalte op 0 meter tot 500 meter
Energieverbruik
Energielabel A++
Uitrusting
Aantal parkeerplaatsen 25

Plattegronden

Kaart

Sluiten

Recent bekeken